15 Mayıs 2013 Çarşamba

MERCAN UYKU SETİ

Günlerin emeği,yorgunluğu,uykusuzluğu,sinir harbi,inişleri çıkışları,hevesleri sonunda meyve verdi. Gümbür gümbür geliyoruz demiştim ya bir yazımda,evet gerçekten de öyle bir koleksiyon oluştu sonunda. İki kişi bir başımıza debelene debelene,düşe kalka ortaya çıkardık bu koleksiyonu. Hiç utanmadan sıkılmadan söylerim kardeşim,kendimizle gurur duyuyoruz. Hem de nasıl!! Şimdi lafı daha fazla uzatmadan ortaya neyin çıktığına bir bakalım. Bu arada bebek odası çalışmalarımızın hepsi bundan böyle Meroni Baby markası altında üretilecektir.Meroni Baby için ayrıca bir blog oluşturmayacağım ve sizleri buradan haberdar edeceğim her şeyden. Ama facebook sayfamız ve emek sensin dükkanımız aktif olarak çalışmaktadır. Herhangi bir sorunuz olursa bize buradan ulaşabileceğiniz gibi bu iki kanaldan ve meronibaby@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Aşağıda göreceğiniz takımın adı MERCAN. En popüler takımlarımızdan biri. Modoko'da dükkana girer girmez satıldı.Bana kalsa daha pek çok takımı bunun gibi canlı renklerde çalışacağım ama müstakbel annelerin yerleşik zevkini de göz ardı etmemek lazım. Ben şahsen oğluma hamileyken her yerde karşıma çıkan uçuk mavilerden fenalık geçirmiştim.Koyu ve sıradışı renkler aramıştı gözlerim hep. Bulamamıştım. O zamanlar hiç dikiş de bilmiyordum. Annem sağolsun koyu fıstık yeşili,acı kahve,koyu turuncu polar yatak korumaları,battaniyeler dikmişti bize. Herkesin zevkine hitap edebilmek tabii ki imkansız ama bizim amacımız piyasada bulunamayan renklerle oynamak. Bakalım sizler beğenecek misiniz bu iddialı renklerimizi...








Uyku setleri 9 parçadan oluşuyor. Yorgan,alt açma,baş koruma,yan koruma,çarşaf,yastık,kırlent,kirli torbası. Arzu edilirse bunlara cibinlik -ki cibinliklerin renklerinde de çok iddialı gittik, bebek çantası,havlu,pike ya da battaniye de eklenebiliyor. Bu takımın çantası,cibinliği  ve battaniyesi hazırda mevcut.

       

Cibinlik yukarıdaki resimde görünüyor zaten. Nasıl ama güzel olmuş mu???

Diğer ürünlerimizi de yavaş yavaş yayınlayacağım. Ama siz
https://www.facebook.com/MeroniBaby  adresine tıklayıp sayfamızı beğenmeyi ihmal etmeyin,olur mu??
Sevgiyle kalın dostlar...

5 yorum:

  1. Aslım ya ben görmeyeli ne değişiklikler olmuş hayatında anlamak için geriye doğru gidip, postları okumam lazım.Set harika görünüyor, farklı renkler konusunda çok haklısın, bende aynı ton pempe ve aynı ton mavi görmekten bunalmıştım, emeklerine sağlık canım benim, bol satışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım.. Eski postlarda çok bir şey yok. Bütün senemi bunları yapmaya harcadım..deneye yanıla düşe kalka taaa ekim ayından bu yana uğraşıyoruz. Yapılan ilk takımların çoğu çöpe gitti. Ne maceralar yaşadık anlatamam:)

      Sil
  2. ya ben inanamıyorum aylardan beri takip ettiğim bloglarım arasındasınız ve ben belli başlı bloglar dışında siin yayınladıklarınıza hiç rastlamadım..oysaki takip ettiğim bloglarım listesindesiniz..neyi nerde yanlış yapıyorum?? bu mesajı onlarca kişiye attım 1 tane de geri dönüş olmadı arkadaşlar kimse bana yardım etmezse ben sizin bu güzelliklerinizi; ürettiklerinizi ve yaşadıklarınızı nasıl görür öğrenirim lütfen yardımcı olun lütfennn :(
    http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili meral:) Kızma üzülme bi dur sakin ol:) Benimkileri görememe sebebin benim uzuun zaman aralıklarıyla ve az sayıda post yayınlamam olabilir. Az çok bahsettim bütün mesaimi enerjimi bu işe harcıyorum uzun zamandır.Bu yuzden blogla ilgilenemedim. Bundan sonra daha çok ilgileneceğim inşallah:)
      Hoşgeldin diyorum sana. . İyi ki geldinn...

      Sil
  3. çookk çok teşekkür ederim hoş buldum...ne bileyim anlamayınca bir panik alıyor tüm benliğimi telaşlanıyorum..sağolsunlar arkadaşlar yardım ettiler deneyip görcem işe yarıyor mu diye...çalışmalarında başarılar dilerim :D

    YanıtlaSil