7 Eylül 2011 Çarşamba

EVİME DÖNDÜM ÇOK ŞÜKÜR

Merhaba herkese...
İnsanın evi gibisi yok yemin ederim.Evi afedersiniz bok götürüyo,her şey her yerde,inşaattan çıkmış gibi,ama ben bu halini bile 7 yıldızlı otellere değişmem dicem ama 7 yıldızlıya da hiç gitmedim bu arada.Bilemiyorum değişirim de belki.Ama benim son tatil versiyonum rezaletti.O yüzden çok bunaldım,böyle atıp tutuyorum.
Şimdi arkadaşlar size azcık bilgi vereyim.Demiştim ya önce assos yaptık diye.İşte o günün öncesinden bahsedeyim.Benim koca oruç tutar.Dedim bak yola çıkcaz tutma.Yok illa tutcak.İyi,peki.O zaman yenikapı-bandırma feribot yapalım.Tamam.Biletler alındı.Ama valizler hazırlanırken bir de bakıldı ki bendenizin mayosu yok ortalarda.Ta-taaam!Sabah yol üstünde boynere uğranır.Acilinden bi mayo alınır.Bu arada doğru düzgün bişi de kalmamış tabi.Delirdim.Neyse.Mayodan sonra carnatorus (bilmeyenler için kendisi bir adet dinazor,mercan seri yapacak sanırım)-almak için oyuncakçıya uğranır,hemencecik bulunur alınır ve çıkılır.Ahh,yol üstünde bir de tchibo görülür.Bu arada bunların hepsi kozyatağı carrefour'da gerçekleşiyor.Ben mayo alırken emre markete girdi.Sonra hep beraber oyuncakçı,sonra arabaya giderken de tchibo.Yemin ediyorum girdim,aldım,çıktım.2 bilemedin 3 dakika.
Ama gel gör ki salı pazarı önünde yapılan yol çalışmalarından dolayı kozyatağından hareme 40 dakikada gidebildik.Normalde açık trafikte 5 dakika.Ankaradakiler için şöyle söyliyim,kızılaydan atakuleye.İzmirdekiler için de bostanlıdan karşıyakaya.
Hah işte o mesafe böyle kabus olunca ve de haremde feribotta da kuyruğa yakalanınca geri dönüp 1.köprüye girdik.Ordan kabataş-eminönü-sarayburnu-yenikapı yapıııııııp bi güze bandırma feribotunu kaçırdık mı?Hem de nasıl! 10 dakkayla.Ay emre başladı ben tchiboya girmeseymişim haremdeki vapura hemen binerdik de o zaman yetişirdik de.Aldığım en pahalı spatula bu olmuşmuş da(250 kaat boşa gitti de ayıptır söylemesi),vs vs.11'de kozyatağından çıkıp da 12.30 da yenikapıda olamadıysak ben napıyım.Napıyım,bu istanbulun tüküreyim trafiğine yani.Daha napabilirim ki!!!
Neyse hadi bastık tekirdağ üzerinden çanakkale,feribot,oradan döndük assos yoluna.Adam oruç bi de.Ay mercan da sağ olsun beynimizi yedi.Eve gitmek istiyorum,indirin beni diye.Süper sıkıcı,zor ve bayık bir yolculuktan sonra assos'a vardık ki,anaaaam,ballandıra ballandıra anlattıkları o assos var ya,ha işte öyle bişi yok.Kadırga koyundaydık biz.Şimdi allah için herkesin beklentisi farklıdır.Ben kumlu bir sahil,kumlu-sakin-sığ bir deniz,hafif bir serinlik,temiz odalar,güzel yemekler beklerim.Burda ilk 2si yok.Deniz dalgalı,taşlı,dolayısla bulanık.Sahil taşlık.Mercan kum delisi.Oh ne güzel,hadi otele bakalım.Efendim otel butik.Tamam,biliyoruz da butik otel dediğin şeyin odası da bu kadar mı küçük olur kardeşim ya??? Odada sağa dönsen popon bişiye çarpıyo sola dönsen kolun.Valizleri yere koyunca yürümek için alan kalmadı resmen.Emre yemekten sonra hemen uyuyunca içerde duramadık mercanla tabi.Dışarı çıktık.Balkon falan hak getire.Kapının önüne piknik masası koymuşlar.Loooooş bir ışık.Azcık bişiler kesiyim dedim.I-ıh nafile.Bu arada sivriler de sağolsunlar otoban kurdular üstümde.Yemin ediyorum sokak lambası gibi 2 samtimde bir ısırmış şerefsizler.Hiç bir ilaç durdurmadı bi de arkadaşları.
Neyse uzatmıyım ertesi sabah kalktığımız gibi yola çıktık.Amacım kendimi yazlığa atmak.Oraya da bayıldığımdan değil ama en azından ev ortamı.Kocaman bahçe var,balkon var,sinek yok falan.
Valla ben yazarken yoruldum.Canım da sıkkın.Bence keyifli de yazamıyorum.En iyisi ben bu maceraya sonra devam edeyim.Resim falan da ayarlamadım zaten.Kuru kuru yazdım öyle.
En kısa zamanda yazacak gücü bulmam dileğiyle hepinizi öpüyorum.Bu arada takip ettiğim bloglar hiç boş durmuyorlar ne güzel ama inanın girip onlara bakamadım bile.Sadece kendi sayfamda görüyorum,aaa ne güzel olmuuuş diyorum o kadar.Bu ara biraz böyle gitcek gibi.Canım sıkkın,hayatım karışık,evim karışık,işe başlıcam,beylik bitiyor,oğlan yuvaya başlıcak,kardeşim kursa başlıcak,of of,ben de yeni bir hayata başlamak istiyorum feci halde,ama hayırlısı bakalım.Sevgiler herkese.

2 yorum:

  1. sıkıldım deyip durma güzelim silkelen öyle dedikçe sıkıntı çekecen üzerine :))

    Köşe yazarı olmalıydın yada ol:) bayılıyorum yazılarına hiç niye resim yok diye aklıma bile gelmedi öpüyorum her işin kolay ve rast gelsin

    YanıtlaSil
  2. Aslıcığım hoşgeldin, sefalar getirdin, yine bir solukta okudum.İkinci bölümü bekliyorum.

    YanıtlaSil