16 Eylül 2011 Cuma

İŞTE GELDİM BURDAYIM BEN BU İŞTE USTAYIM...

Hatırlar mısınız bu şarkıyı,cif likit jel reklamından:)Aklıma geliverdi birden,hehehe:)
Efeniiiiiiim,bugün manyak bi gündü. Ama önce taaaa 7 eylülden beri neler yaptım onu yazayım.
Birincisi deliler gibi atölyemle uğraşıyorum.Hala mı?Evet hala.Ve de hala tam olarak bitmedi.Altında yatır mı vardır nedir anlamadım,ne bu ağırlık bu işte çözemedim.Ama tabi sorun bende,o kadar çok o kadar çok malzeme var ki,hepsini düzgün bir şekilde,göze hoş görünecek şekilde,içime sinecek şekilde yerleştirmek çok zor yahu.Bu arada da şu çanta siparişleriyle uğraşıyorum tabi.5 tanesi bitti.O arada okula başladım.1 gün gittim gecesinde öyle bir başım tuttu ki hastanelik oldum.Bastılar ağrı kesiciyi,sakinleştiriciyi sabaha anca toparlandım.Sabahı da cuma bu arada.Haftalardır cuma pazarına gitmemiş biri olarak beni hiç bir şey durduramaz diyerek fırladım çıktım.Oh be kendime geldim vallahi.Ne zaman bıkacam çok merak ediyorum.Neyse gittim ama annem bıy bıy bıy gel hadi de ben çıkacam da işim var da yetişmem lazım da.Ay zırımı alamadan döndüm mü?Feci!!!1 liralık tezgahları bitirmiştim ama 3 liralık olanları gezemeden geldim:(Bühühühühühü!Hevesim kursağımda öyle bir kaldı ki salıyı zor ettim.Bu arada pzt günü oğluşum yuvaya başladı.O gün 3-4 saat durdu.Salı günü bütün gün ordaydı.Ben de doooooğruca salı pazarına.Çok uzun zamandır ilk kez salı pazarı yapıyorum.Tabi daha az kumaşçı var ammaaaaaa sabahın köründe gittiğim için bütün tezgahların en güzel malları benim oldu.Nihahahaha haaa! Yemin ederim 300 spartalı gücüyle bir saldırdım tezgahlara.Sonra onları bi taşıdım ki oy oy!Ne kanvaslar,ne puantiyeler.Aklınız çıkar.Bir tek 2 lira yol param kaldı cebimde iyi mi,eve dönemiyodum şaka maka:)Neyse tabi cumanın kumaşları,salının kumaşları bunlar yıkanacak,ütülenecek yerleştirilecek-nereye kızıııım yer mi var odada????-neyse başladım yıkamaya.O gün bugündür yıkıyorum.Daha dün bitti.Bu arada da cumayı bekliyorum.Artık kumaşa ihtiyacım yok.Var desem çarpar valla yukardan bi tane.Ama bu pazara da bazen çok ilginç kumaşlar denk geliyor.Başka hiç bir yerde hayatta da bulamazsın.Hani derdim onları yakalamak.
Salı günü mercan 4.30 gibi geldi yuvadan.O gün o da perişan,sabah erken kalkmış,bütün gün tepinmiş etmiş.Öğlen de uyumamış.Sallanıyoruz ikimiz de.Gel dedim yatalım azcık.Bi yattık 5te,kalktık mı sana 8de...hesapta yarımda pazardan dönmüştüm ben ama yorgunluktan banyodan başka bişi yapamadım özetle o gün.
Sonra geldi çarşambaaa.O güb naptım ki ben,vallahi de hatırlayamadım.SAnırım o gün delirip annemle yürü dolap alacaz günü yaptık.Koooooskoca maltepede istediğimiz gibi bi halt yoktu.Annem tepe homeda kesin vardır,hem de indirimde çok ucuz oluyo diyerekten bastı acıbademe,ben doooğru eve.Biraz dikiş diktim çok şükür o gün.Perşembe günü sabahtan mercanla servise binip paşaya eşlik etmek zorunda bırakıldım.Zır zır zır.Sonra azcık sabah yürüyüşü,sahilde kahvaltı,ohhh mis gibi özgürlük ve kahve kokuyodu her yer.Sonra eve gelip akşama kadar dikiş diktim,bitirdim ilk partiyi işte.
Veee bugün.Arkadaşlar gururla söylüyorum,yok yok önce siz söyleyin bakiim gezme rekorunuz kaç saat.5mi?8?10?Ehehehhe,ben bugün tam 14 saat gezdim.Evet 14 koca saat.Süperdi:)Her bir dakikası her şeye değdi.Şu an saat gece 1e geliyor ve ben ölüyorum yorgunluktan.Ama nedense içimde yazmak için müthiş bir enerji de var.Anlamadım nasıl oldu,sanırım yorgunluk başıma vurdu.
Sabah 8.30da düştüm yola....
Gerisi sonra ama ya.Yine pilim bitti.O enerji var ya,eh bu kadar sürtmeye duracell olsan dayanmazsın yani di mi,enerjiciğim de fıslıyor artık.Ay hala yazıyorum nası yaaaa.
ÖÖÖÖÖÖptüm!

4 yorum:

  1. ayyyy yine kahkalar atarak okudum yazını.Atölye bitsin artık, sonra fotolarını paylaşırsın dimi?
    Siparişleri bitirdiğine sevindim:))Salı pazarından aldığın onca kumaşı nasıl taşıdığını merak ettim, tam 14 saat nasıl gezdiğini de.Benim rekorum 4saat:(((

    YanıtlaSil
  2. hehehe:)salı pazarı sayesinde kollarım uzadı.geri evrim geçirip maymuna dönüşeceğimden korkuyorum bu gidişle.atölyem bir bitsin yeminle yazı dizisi yapacam bol fotolu:)

    YanıtlaSil
  3. Aslıcım bu yazıyla alakasız bir şey sormak istiyorum ama....pasaj'ın bloğunda neden yok?

    YanıtlaSil
  4. canım:)) maşallahın var yine diktiklerini bekliyorum:)

    YanıtlaSil