7 Ekim 2011 Cuma

DAMLA AĞAÇTAN SİPARİŞ




Ben bu damla ağacı çok seviyorum ya,insanlar da sanki bunu biliyormuş gibi sipariş vermiyolar mı bayılıyorum.Buyrun işte bir başka model daha.Okulumdaki bir öğretmen arkadaşım yapmakta olduğum mavi damla ağacı görüp turuncu-kırmızı-beyaz desenli yazlık siyah sandaletleriyle takım olsun diye bu çantayı sipariş etti sağolsun.Hemen aşağıda da mavi damla ağacı görelim.Hatta tek başına görmeyelim, yeşil kardeşiyle birlikte görelim:)

Neyse işte,bu mavi ve yeşili keçeden yapmıştım diye siyahı da öyle yapayım dedim.ay o keçelerin ipçikleri beni deli ettiler.Her yeri istila ettiler.Çok tuhaf oldu.Feci dandik durdu kısacası.Ben de üşenmedim süetlerimden kesip aplike yapıverdim.Aplikeyi de özlemişim bu arada,keçeydi deriydi derken hep teğel işi gidiyordum iyi oldu.Bu sefer fermuar da ekledim.Kol altında olmayınca manyetik çıtçıt güvenli gelmiyor bana artık.O yüzden kasıp fermuar da ekliyorum.Hatta kışlık modellere hep koyacağım.
Eveeet başka bir postta görüşmek dileğiyle esen kalın arkadaşlar:)

2 yorum:

  1. merhabalarr:))
    sayfanızı tesadüfen keşfettim...
    çokk cici bir sayfanız war..:))
    seve seve hemen izleyicinz oldum...
    bende sizi beklerim sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...
    :))

    YanıtlaSil
  2. ağaçlar çok güzel olmuş ellrine sağlık

    YanıtlaSil