22 Ekim 2011 Cumartesi

KEÇE BROŞLARIM

Merhaba arkadaşlarım:)
Sonunda haftasonu geldi.Mevsimden mi bilmiyorum bu sene feci yorgunum.Gece 10'da da yatsam 12'de de yatsam sabah uykumu alamadam kalkıyorum.Okulda çok fazla derse de girmiyorum ama resmen pilim bitmiş bir halde eve geliyorum.Dolayısıyla çok da üretken bir dönemimde değilim anlayacağınız üzere.Ben de dedim ki bari çabuk yapılan,kolay satılan,şirin bir şeyler yapayım.Aklıma broş geldi.Ben de aldım elime keçelerimi keyifle bunları yaptım.Hem çanta kadar çok vaktimi almadılar hem de çok kullanışlı oldular.Şapkaya,çantaya,yakaya,taçlara takı takıveriyosun,hoop havası değişiyo her şeyin anında.Benim çok hoşuma gittiler.Pasajımda da satıştalar.Toplu sipariş de alıyorum.Bunlardan deseler ki 100 tane yap hem bayıla bayıla sıkılmadan yaparım,hem de yetiştiririm de.Ama başka motif gelmiyor aklıma.Fikir verseniz azcık.Kuş ve fil denedim,hiç hoşuma gitmedi.Kedi yapmak istiyorum ama uygun bir model bulamadım.Sizde varsa yollasanıza nooooolur:)





5 yorum:

  1. canım cats pattern yada hangi hayvanı istiyorsan yanına pattern kelimesi ekleyerek google görsellerden arattır yüzlerce sayfa çıkacaktır.

    broşlar çok hoş ellerine sağlık. bende kancaiğneyi kendi yaptığım şallar için broşlarda kullanırım .

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim örgüçantam.bakayım hemen:)

    YanıtlaSil
  3. Aslıcım merhaba, bu düğmeler tanıdık geldi bana:)))değerli armağanın için çok teşekkür ederim.Bir ay önce babamı kaybettim(sana e-mail atmıştım)o nedenle ne bloğuna uğrayabildim ne gönlümce teşekkür edebildim.Broşlar çok hoş olmuş, bol satışlar, canım benim.

    YanıtlaSil
  4. çok hoş görünüyor.Benimde bir arkadaşım keçeyle ilgileniyor. Hatta facebook da keçeden süsler diye sayfasıda var. Fikir verebilir.

    sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık:)) bana da beklerim
    http://znurundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil