3 Aralık 2011 Cumartesi

ANALI KIZLI:)

Geçen yazımda bahsettiğim çiçekli böcekli çantamızı da gösterelim sizlere.Aslında böcek motifi yok üzerinde.amaç şöyle cıvıl cıvıl bir şeyler olsundu.Aynen de öyle oldu bence.Bu çantayı görenler kızlarından vazgeçip kendilerine istediler:)Bir arkadaşım oğlunun öğretmeni için yılbaşı hediyesi olarak portföyünü yaptırma fikrini attı ortaya.Sağolsun sayesinde yeni ufuklara yelken açacağım.İlla portföy olmak zorunda değil ama bu tarz çantaları analı-kızlı serisi yapmayı planlıyorum.Ana kız takım olarak kullanıp hava atsınlar:)
Bu çanta kalın pembe keçe üzerine ince keçelerle işlendi.Tabi bu çiçekleri kesme işi ayrı bir olay.Hem çok zevk alıyorum hem de çok zaman harcıyorum.Artık anneme vermeye başladım,hadin kes bakim madem dikmiyosun bari kes diye:)Ama sesiber'in keçe figürlerini gördükten sonra ben de her an bu işe el atabilirim.Okulda tenefüslerde kesiyorum.Vapurda eminönüne giderken kesiyorum.Evde tv izlerken kesiyorum.Arkadaşlar keçeleri kaçırdın aslı diye dalga geçiyorlar.bu arada pasajda bu isimde bir dükkan var şaka maka.Bence bizim gibi takıklar için son derece uygun olmuş valla. Neyse kes kes kes keçeleri keçeleri kes kes kes işi bittikten sonra sıra tasarımı yapmaya geldi mi yanımda bir mendil bulundurmam gerekiyor (ağzımdan akan suları silmek için:)Öylesine mest oluyorum ki,valla bizim tablo çizen,heykel yapan,ne bileyim seramik çamuru şekillendiren sanatçılardan ne farkımız var?Aynı haz,aynı tutku,aynı emek,aynı vakit neredeyse.Al mesela elimde bir bebek battaniyesi siparişi var kardelen bebek için.Hayvanlı olsun dediler,ortaya karışık hem de.Hah hadi bakalım!Buyur burdan yak.Elimdeki hayvanlara yenilerini de ekledim önce tema tutarlı olsun diye.Yoksa ortaya karışıktan da öte bir şey olacaktı. Kedi, penguen, geyik, fil,kuş falan bir arada olmaz gibi geldi bana.Benzer türler olmalı sanki,çiftlik hayvanları,orman hayvanları,uçanlar kaçanlar falan gibilerinden.Neyse işte buna da suaygırı,tavşan ve ayıcık ekledim-ki orman hayvanı babında sadece filim varmış-ve ortaya karışık yapmak için yayıldım yerlere.1.20 uzunluğu var.Mecburen yere serdim.O hayvanları keç bin kompozisyona soktum bilmiyorum valla.Bir de aklıma bir şey geliyo hadi hop yeni kumaş kes onun için,şekil çıkar falan.Sonunda kestiklerimin hepsini bir kenar kaldırdım.Şimdi çok içime sinen bir şey çıkıyor ortaya.Biter bitmez burada olacak.İşte bu ürünün tasarımında resmen ciddi emek harcadım,ki işleme aşamaları için harcadığım emek ve zamanı da ancak siz anlarsınız.Şimdi ne fiyat vereyim buna ben anacım???bu kadar emek var ama bakınca pazen battaniye işte oluyor:( Şimdi sabırsızlıkla bu yaşama sevinci veren çantanın yetişkin versiyonunu hayata geçirmeyi bekliyorum.Hadi aslı,kaldır totoyuuuuu!

2 yorum:

  1. Canım yaaa senin bu karşılıklı konuşuyormuş gibi anlatımına bayılıyorum, çok samimi ve şeker bir insanın :D Ellerine sağlık çantaya bayıldım anacım, valla dediğin gibi çiçeklerini kes kes bitmez bolca emek var bu güzelim çantada, ama battaniyeyi de merak ettim kim bilir ne harikalıklar yapmışsındır... Sevgiler gönderiyorummmmmm...

    YanıtlaSil
  2. Aslım harikasın gerçekten, çantanın battaniye dikişine bakıyorum milim kayma yok, teğel dikişine bakıyorum mesafeler hep aynı, çiçekler makinada kesilmiş gibi sahi keçe kesen makinalar varmış.Acaba öyle birşey alsan fiat vermek de daha kolay olur.

    YanıtlaSil