8 Aralık 2011 Perşembe

BATTANİYE

Eveeet sonunda bitti.Saat gecenin 3ü oldu.Yarın 8de kalkacağım.O yüzden sadece resimleri gireceğim.Ki o resimler de süper bir makineyle çekilmiş olmalarına rağmen gerçek halinin yarısını bile yansıtamadılar.Sanırım bu benim bilgisizliğimden. Normalde o makineyle harikalar yaratmam lazımdı:(
Bu genel bir bakış.Gördüğünüz gibi tamamını alamadım bile kareye. Şimdi de detaylara bakalım.
Ortası pazen,kenarlar poplin zannımca.Klasik pötikare kumaş işte.Alt kısmı da pazenden diktim.içine ince bir kat elyaf geçtim.Ebatlar 1.80x1.20.Tek kişilik bir yatağı hemen hemen kapatıyor. Konuyla ilgili geyikleri daha sonra yapacağım.Hoşçakalın.

3 yorum:

  1. Aslım süper olmuş bu güzelliği görünce kendiminkini paylaşmaktan vazgeçsem mi diye düşündüm:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben de bi an once bi dolu oldasi olan bi evim olsun ve bir odasini bu tur islerimi yapabilecegim bir hobi odasi yapayim istiyorum. (Insan gereginden fazla daginik olunca boylesi gerekiyor iste). Ve o gun geldiginde ha bire "bunu beceremedim Asliiii, nasil olcak surasiii" diye basini sisirecegimden suphen olmasin =) Yine cok guzel bir is cikarmissin. Ozellikle de hippoya ve ayiciga bayildim.
    Ama yuvarlak gozlu ayicik ve tavsanin gozlerine sanki minik birer nokta koysan daha iyi olur gibime geldi, bilmiyorum belki de iyi olmaz ama boyle kor gibiler sanki?
    Bir de ustunde bu hippolardan minik minik bi dolu olan bir kiz cantasi hayal ettim.
    Ya peki bu koca seyi nasil diktin? Basa beladir valla! Tebrikler!

    YanıtlaSil