29 Kasım 2012 Perşembe

YENİ SIZZIX KALIPLARIM

Ne zamandır hevesle kalıplarımı bekliyordum.Sonunda geldiler.
Gelenler bunlar:

Bunlar bir sürü daire yapıyor. Tahminimden biraz daha büyük çıktılar ama yine de işe yarayacaklar kesinlikle.

Bu minik çiçekler en çok sevdiklerim oldu. Ortalarındaki minik yuvarlaklar da artık keçeleri değerlendirmek için mükemmel oldu.
Bu oval dörtlü. Bu oldukça ucuza geldi.5.5 pound falandı. İndirimi yakaladık.

Bu çiçeklerde temel eser. Her keçecide bulunması gereken temel şekillerden yani. Yapraklar da iyi oldu.

Dikdörtgen mi kare mı bir türlü karar veremeyip kafayı yedim. Ki bunlar da ucuzdu. 6 pound falandı. Kareler de öyle.Seçim yapmak çok zor oldu. Niye bilmiyorum bunu seçtim. O ara o kadar çok eleme yaptım ki neyi neden seçtiğimi bilmiyorum şu anda valla.

Bunlar boyutlu kumaş boyası. Parlak,simli daha doğrusu.Keçeye kar tanesi yapmak için uygun mesela.
Bu kurdeleleri tek tek açıp çekmek lazım hepsinin fotosunu ama vaktim ve sabrım yok,üzgünüm arkadaşlar. Amma mükemmeller. Dokusu falan müthiş. Bunlardan metrelerce alıp kenara yığmak istiyorum.


Bu düğmeciklerin ahşap hepsi. Dokunması  da bakması da ayrı bir keyif.Kullanması nasıl olur kimbilir.

17 yorum:

  1. niye yazık bana diye kendini dinliyorsun! şükret biraz ,çocugun ve kendin için ! zararın neresinden dönersen kardır diyebildiğin için,nefes alabiliyor oldugun için,çok güçlü bir kadınsın seni böyle görmek okumak anlamak istemiyorum !


    gelelim kalıplara:harikalar süperler Allah'ım bana da nasip et sizsixi ve kalıplarını Amin :) ve o kurdelalara bittim öldüm :) istiyoruuuumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güçlü kadınsın kısmına dair bir çift lafım var. Mercanı pedogaga götürmek durumunda kaldık artık. Bir sürü şey dedi de konuyla ilgili kısmı yazayım dedim.Mercan çizgi filmlerdeki dişi karakterlere takıktır. Hayvan ya da insan farketmez.Son buz devrinde o kadar yaratık varken Shira oldu mesela.Şu dişi kaplan.Neyse ben de taktım kafayı buna tabi.Meğerse neymiş.Bu sıpa anneyi çok güçlü görüyomuş.Anne de kadın olduğu için kadın karakterlerle özdeşleştiriyormuş kendini.Aynı mantıkla da annem nasılsa dayanır diyerek bana yükleniyormuş.Bende zıvanadan çıkıp babada hiç yaramazlık yapmamasının sebebi buymuş.Üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim..
      Bu arada bizim banka kartları yurtdışı alışverişlerinde 5 taksit yapıyodu ben aldığımda.Amazon'dan taksitle,buradan çok daha uyguna alabilirsin yani.Kurdela da bulursun belki:)Ama ben hala beni tatmin edecek kıvamda kurdela edinemedim.Gidip metre metre alasım var.

      Sil
  2. bakalım neler yapacaksın bunlarla merakla bekliyorum.ha bir de ne kalbi temizmişsin mi demeli kargo mevzusunda bu kargocular biliyor mu acaba onlar geldiğinde evlerimizde yaşanan mutluluğu.eskiden postacı şimdi de kargocu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo neler yaptım neler nursencim.daha şimdiden iyi ki almışım dedirtti bana. bir kere o el arabasındaki minik çiçekler dehşet bişi.Bir sürü işte kullandım.Bebek şekerine koydum,bebek yatak takımına koydum.Ha diceksin ki nerde bunlar?Haklısın valla,nerde?Daha resim çekemedim.O yüzden yayınlayamadım:)Ayrıca da evet kargocu abi,seni çok seviyorum falan diyesim geliyo resmen...

      Sil
  3. Malzemeler bir harika, yazıyı okuyunca anladım ki benziyoruz, ben de çok sevdiğim kurdeleleri görünce hepsinden metrelerce alasım geliyor :)
    Bana da beklerim, Sevgiler :)
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arkadaşım,ben sana uğramışım da yanda takibe bile almışım seni çoktaaan:)Sen de hoşgeldin.

      Sil
  4. ASLIM KISKANDIM SENİ, MALZEMELERİNİ KEYİFLE KULLAN CANIM BENİM.

    YanıtlaSil
  5. Aslıcımmm çok güzel kalıplar hepsini de mutlu mutlu kullan canımcım :D

    Bakalım neler neler dökülecek o marifetli ellerinden. Sevgiyle kal güzelim...

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde kullan canım...
    kalıpları hangi siteden aldın? birde toplam kaç tane kalıba kargo ne kadar ödedin?
    bu konuda bilgi verirsen çok sevinirim. benim bloğumda ceVAP VERİRSEN DAHA ÇOK SEVİNİRİM:)
    HEP MUTLU OL EMİ...:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bende yeni aldım makineyi, çok fazla da kalıbım yok. Malum Türkiye'de kalıp fiyatları uçuyor. Siz hangi siteden aldınız ? Kargoya ne kadar ödüyorsunuz yurt dışından alınca? Cevaplarsanız çok sevinirim.
    İpekyolu Design

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bende yeni aldım makineyi, çok fazla da kalıbım yok. Malum Türkiye'de kalıp fiyatları uçuyor. Siz hangi siteden aldınız ? Kargoya ne kadar ödüyorsunuz yurt dışından alınca? Cevaplarsanız çok sevinirim.
    İpekyolu Design

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar, yorumlara dönmem uzun sürdüğü için özür dilerim. Kalıpları amazon.uk ve sizzix,.uk'den aldım. Benim irlanda'da yaşayan bir arkadaşım vardı o yüzden bunları tercih ettim. Kargo arkadaşıma gitti ve bana o postaladı. Bu yüzden kargo fiyat bilgisi veremeyeceğim.

    YanıtlaSil
  10. Cevap verdiğinden ziyade cevap verebilecek kadar kendini iyi hissettiğine çok sevindim. Son zamanlarda hatta son bir kaç yıldır çok sıkıntılı bir süreç yaşıyorum o nedenle tüm içtenliğimle, sıkıntıda olan herkesin rahata ermesini diliyorum... Sevgiler mor atölye.

    YanıtlaSil
  11. Malzemeleriniz pek bir cici Maşallah hangi siteden alıyorsunuz yardımcı olmanız mümkünmü acaba

    YanıtlaSil
  12. Aslım aylar sonra bu yazına geri döndüm, kalıpları ve diğer malzemeleri amazondan almıyorsan nerden alıyorsun merak ettim bir de sizzix makinasını nerden almalıyım?teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar.. şu anda sanıyorum Türkiyede bu makina stoklarda yok..nasıl temin edebilirim..yardımınız için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar, yaptıklarınız çok güzel olmuş, elinize sağlık. Ben de bu makine ve kalıpları ile çalışıyorum. Size bir sorum olacak; yurt dısından nasıl getiriyorsunuz? Ben de getirmeye kalktım ama gümrükte takıldı, bir türlü çekemedim ve çok masraflı oldu.

    YanıtlaSil