15 Kasım 2012 Perşembe

KUŞLU İSİMLİK

Daha önce WELCOME yazısıyla kullandığım şirin bir duavr süsüm vardı emeksensin'de. Geçende onu isimlik haline getirmemi istedi bir müşterim. Renk olarak da gül kurusu-bej-kahve tonlarını tercih etti.

İyi ki de etmiş. Ben pek pastel tonların adamı olmadığım için elimde gül kurusu keçe falan da yoktu tabi. Şansımıza tam da gül kurusu tonunda bir keçe bulmayı başardım. Ve ortaya bu muhteşem renk grubu çıktı. Gerçekten çok yumuşak,sakin,mırıl mırıl tonlar. Benim ruhumdaki dalgalanmalar hep parlak,çarpıcı renk bileşimleri olarak yansıyor yaptıklarıma. Dikkat çekici zıt tonlara gidiyor elim hep. Canlı sarılar pembeler yeşiller turuncular arıyor gözlerim. Oysa bu dingin tonların bana hissettirdiklerini de çok sevdim.
                            
Bu benim daha önce yaptığım


Bu da müşterimin zevkine göre yaptığım:)


5 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ama sanırım bende patlayan renkleri seviyorum :) Sevgiyle kalın :'))

    Pembe Köpük Tasarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ne diyoruz... Yaşasın patlak renkleeeer:)

      Sil
  2. ellerine sağlık çok beğendim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Vallahi çok hoş olmuş, ellerine sağlık güzelim...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil