20 Temmuz 2011 Çarşamba

KUMAŞ BOYAMA GÜN IŞIĞI FOTOLARI







Dün gece çektiğim karanlık fotodan sonra sevgili noblesse haklı olarak adam gibi bir resim koy kardeşim dedi.Ben de yine mecburen cep telefonumdan ama en azından gün ışığında bir kaç resim daha çekiverdim.Ayrıca daha önce eeeen başlangıç aşamasını koyduğum çiçek aranjmanının da bir iki resmini çektim.Hala mükemmel değil fotolar ama yapcak bişi yok.Adam gibi bir makine alana kadar böyle olcak.
Bu arada yeşil tonlarında olan boyamaya biraz da mavi tonlarında iğne ardı yapıyorum.Hem boyut kazandırsın diye hem de yeşil mavi uyumunu çok severim.
Sizi de severim.İyi bir çarşamba geçirsin herkes:)

4 yorum:

  1. Aslıcım aşkolsun ben sadece rica etmiştim:)))Üstteki iki fotoğrafta yer alanlar yeni, renkleri öyle güzel ayarlamışsınki bakmaya doyamadım, izin verirsen bilgisayarıma kaydetmek istiyorum.Yeşil tonlarında olanda daha bir net şimdi, çok çok güzel, bakalım daha neler göreceğiz? merak eder oldum..

    YanıtlaSil
  2. ay canım ben de şaka yollu söyledim zaten:)bu genelde kendime yönelik kullandığım bir dil aslında.hadi aslı kaldır koca totonu da şunu yap bunu yap diye:)tabii ki kaydedebilirsin.hatta istersen deseni de yollarım sana.bu arada bugün yine yeni boyalar aldım:):):)boyamaktan dikemiyorum yahu!!!

    YanıtlaSil
  3. hangi marka kumaş boyalarını kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  4. her marka aldım açıkçası.pebeo mükemmel gerçekten.pahalı ama tek katta kapatıyor.bir de art deco aldım.renk seçeneği çok fazla.ama metalik olmayanlar malesef tek katta işe yaramadı.2 kat geçmek zorunda kaldım.şu son yaptığım yeşiller böyle oldu mesela.texco da kullandım.o da fena değil.metaliklerde bunda da sorun yok.normal boyaları da ne pebeo kadar iyi ne de art deco kadar kötü.durum böyle işte:)

    YanıtlaSil