11 Temmuz 2011 Pazartesi

YAŞASIN İZLEYİCİ KUTUCUĞUM:)

Oh be sonunda gelmiş:)Ne oldu,neden gitti,niye geldi,kalıcı mı bimiyorum ama çooook sevindim.Bu arada son bir kaç gün içinde izleyicim olan arkadaşlara da hoşgeldiniz diyorum.Şu an halihazırda bitirilebilmiş bir eserim yok efendim.Bu yüzden sağdan soldan topladıklarımı göstereyim ben de sizlere.
Bir ara İzmir'e taşınacağım demiştim ya,işte o iş yattı.Son dakikada,evde yaklaşık 30 koli falan toplamış,bantlamış ve istiflemişken,nasılsa taşınacaz diye ev de almış başını gidiyoken bir anda beklenmedik bir gelişme oldu ve hooop elimdeki külüstür ve dağınık ötesi evle kalakaldım.Napalım bari tadilata girelim dedik biz de.Yıllardır ertelenen o kadar çok yapılacak iş var ki.İlk olarak bana bir atölye lazım tabii.Sonra mutfak.Sonra...
Neyse uzatmıyım,sonuçta ben de internetten deliler gibi model aramaya başladım.Bir iki fikir edindim ama beklediğim kadar çok şey de bulamadım açıkçası.Aşağıdaki atölye çok hoşuma gitti.Renkler,canlılık,tavandan sarkanlar...Hepsi muhteşem.Ama ister miyim?Hmm,bilemedim.Çok karmaşık görünüyor.Bu ara ruhum ve hayatım o kadar karmaşık ki bünyem kaldırmaz herhalde.

Bana artık daha sade,işlevsel,beyaz,dingin mekanlar gerek.Çok sıkılırsam boyayıveririm canım:)



Şu boncukları dizdikleri zımbırtıya bayıldım.Bana da kesinlikle lazım.
Aşağıdaki resimdeki raflar da çok kullanışlı.Aslında baharatlıklarmış herhalde zamanında.Bu ara kumaş boyamaya da sardım ya,ahşap boyalarım,kumaş boyalarım falan süper güzel durur bunlarda.Beyaz duvar üstüne de istediğim renk boyarım.

Bir deee şu an banyo yaptıramam herhalde ama bunlara bayıldım!Mevcut banyomda böye bir şirinlik yapabilirim herhalde:)


Neyse,saat gecenin3ü oldu,uyku bastırdı.Ben şimdi gideyim.Bu gece bir kaç yarım kalmış aplikeyi bitirdim,yarın inşallah onları dikmeyi planıyorum.Biter bitmez hemen yayınlayacağım(umarım).
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder