14 Temmuz 2011 Perşembe

VALLAHİ BİŞİLER DİKTİM

Merhaba herkeseee:)
Başlığımı pekiştiriyorum:Vallllahi diktim,2 tane çanta diktim bugün.Birinin sapını yapmadım daha ama diktim işte.Gel gör ki foto yok foto:(Bu yüzden ispatlayamıyorum ne yazık ki...
Ama bu ara başım çok karışık zaten.Öncelikle şu taşınamama olayı yüzünden ev dandini,ben dandini durumdayız.Bu yüzden hepinizden bir ricam olacak:BANA USTA BULUN NOLUUUUUR!!!
Bu eve taşındığımızda bir adamla çalışmıştık.Sanlı'ydi adı da.Kardeşim bir ev bu kadar mı kötü yapılır ya!Kapıları takarken kırmak mı dersin,içten yaptığı mantolamada kullandığı köpüklerin duvarda lımbır lımbır oynaması mı dersin,banyo fayanslarını takarken çatlatmak mı dersin,eşyalarımı kırmak,her yeri boya yapmak...Of of of anlatsam bitmez.Neyse tabi bundan ağzımız yandığı için bir daha usta falan sokamadım eve.Ama gel gör ki artık mecburum.Hem duvarlar sıkı bir boya istiyor,hem atölye yapılacak,mutfak yapılacak falan.Diyeceğim odur ki bana işinde çok iyi,adam kazıklama peşinde olmayan,helal süt emmiş ve bundan sonra da helal süt derdinde olan bir usta lazım.Bilen tanıyan,tanıyan birini tanıyan varsa lütfen bana bildirsin.İstanbul anadolu yakası maltepede oturuyorum.

Neyse yardım duyurumu da yaptıktan sonra size yeni keşfettiğim bir sitede gördüğüm güzel fotoları göstermek istiyorum.E doğal olarak bu ara paso dekorasyon sitesi geziyorum.Bunu da biraz önce buldum.Gez gez bitmez.
Sitemiz: http://hobilerle.blogspot.com
Ve de resimlerimiz:




Bu renkler beni öldürecek.Fuşyalar,morlar ayrı bir dünya;fas tarzı.Bayılıyorum.
Sarıar turuncular başka bir hikaye.Şu anda evim bu renklerle donanmış durumda.Çok seviyorum ama değişiklik lazım artık.Beyaz yapacam her yeri.
Ya sandalyelere ne demeli!!!Benim terasta tikimsi sandalyeler var.Yıllardır cilalanmamaktan dolayı artık ne renk oldukları belirsiz.Aylardır boyanmamış boyası akmış dibi çıkmış saç gibi oldular.Acep benim adamı (kocam olur kendisi) ikna edip sandalyeleri böyle boyayabilir miyim ki!!! Terası daha dün beyaza boyadım da:)Acaip güzel durur böyle renkli sandalyeler.

Neyse bir de rüya resmi koyayım:


Aaaaaah ahhh di mi!
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder