5 Temmuz 2011 Salı

RENGARENK ÇANTA





İşte bu da yeni çantamız.
Şu renklerin göz alıcılığına bakar mısınız?? Beni mestetti yeşille mavinin bu birlikteliği.Desenleri serbest çalıştım.Biraz soyut oldu bu sefer.Ben çok severim böyle soyut desenleri ama aplikeye başlayana kadar nerede nasıl kullanacağımı bir türlü bilemiyordum.Şimdi yepyeni bir dünyaya ulaşmışım gibi hissediyorum:)
Kumaşımız kanvas.Üstünde o cıcıl cıvıl mavi ya da saks mavisi mi desem,süet.Malesef bitmeye yüz tutmuş bir kumaş bu ve de devamı yok:(
İçini yapacak benzer tonlarda bir yeşil ya da mavi bulamayınca turuncu yaptım.Kontrastın dibine vurmuş oldum böylece.Ağız kısmına tırtıklı kurdele yapıştırdım,bir de ütüledim.Sapasağlam oldu kurdele.Bir tek sapı kaldı yapılacak.Onlara dün başladım ama akşam 6'da kadıköye gidip textile marker alacam diye dellenince yarım kaldı.
Nitekim bir hışımla çıkıp soluğu kadıköyde aldım.Doğruca nezih kırtasiyeye gittim.bir yandan da kapancak diye tırsıyorum.Ve içeri bir girdim.Giriş o giriş.Kendimi kaybettim.Hatta orda bırakmış bile olabilirim.Allahım çeşit çeşit kumaş boyaları,kumaş kalemleri.Neyse bir güzel battım,çıktım.Ah ah değdi ama.
Tabii eve gelir gelmez -ki saat 10du geldiğimde-hemen kumaş boyama olayına girdim.Süper bişi oldu valla.Bununla ilgili detaylar da yarına artık.İyice bir otursunda yaptıklarım.Yarına çantanın bitmiş hali de gelecek inşallah.
Bugünlük bu kadar olsun mu? Olsun bari napalım.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder