2 Ağustos 2011 Salı

BOL BOL FOTO

Valla arkadaşlar,ben sizin bloglarınızda sizin ve hayatınızın resimlerini görünce çok hoşuma gidiyor.O zaman sizi gerçekten tanıdığımı hissediyorum ancak.Görsellik olmayınca eksik kalıyor bir şeyler.Ben de benim gibi düşünen başkaları da olabilir diye size yaşantımı azcık açmaya karar verdim.Küçük bir ailem var zaten.Ana tema genelde oğlum:)

I like seeing photos of you and your life in your blogs.I can feel like I know you when I see you.If there is no visuals something feels missing for me.So I decided to put some photos about my life in case there are people who think like me.I have a small family and the main theme is my lovebug,mercan (in english it means coral)



Bu resim 2008 şubatı.Hamileliğimin son günleri.Başıma geleceklerden habersiz pek de bir keyifliymişim canım.Sırıt sırıt sen aslı,görürsün dünya kaç bucak 1 hafta sonra.

This picture is from 2008 february.Last days of my pregnancy(and freedom of course).I looked very peaceful without knowing what is waiting for me in the future.



Bu yeni.Bu yıl çekildi.Nisan olabilir.Kızıl saç ve siyah saç arasındaki gelgitler bundan sonra sık sık karşınıza çıkacak.Hazırlıklı olun.

This one is new.It was taken this year,in april probably.You are going to see lots of variations of my hair,black to red,red to black,red to copper,copper to brown,and so on:)So what,I like changes:)



Bu ana oğul yatak keyfi.Evin fotoğrafçısı ben olduğum için kimse tutup da benim resmimi çekmez.Napıyım ben de ara sıra dellenip alıyorum elime makineyi oynuyorum saatlerce.Bu kare de öyle bir günden.Sanırım 50 poz falan çektim o gün.Çok güzeldi.

This is a "lazyness in bed" time with my lovebug.I am the photographer of the house so noone takes photos of me.Desperate times need desperate solutions my friend.I take the camera and do the work myself.This one is from such a day.I think I took 50 pictures that day.It was wonderful,my son was wonderful and cheerful.



Bu da benim çekirdek ailem işte.Oğlum daha 4 aylık bu resimde.Babalar gününde polonezköyde mangala gitmiştik.Yanımdaki kızkardeşim.

And this is my little family.This is all of us.My father-he passed away two years ago from cancer-,my mother,sister,husband and son.Ohh I forgot,our cat FIDIL is in the picture,too.It looks like a little lamb,isn't it?



Bu sanatsal denemelerimden biri.Bizimki daha yeni doğmuş.Resmi yine ben çekiyorum tabii ki.Bir zamanlar fotoğrafa çok meraklıydım.Sonra makina alamadım,çocuk,iş güç,yeni meraklar derken kaynadı gitti.Oğlumun hoş resimlerini çektim ama allahtan:)

This was one of my best photos.Sometimes I feel like a professional and I try to take some extraordinary photos.Before my son I was doing this much more,after him I only took his photos.Now he is 3.5,and I rarely take the camera in my hands.My photographic muse is lost:(



Bu da siyah uzun saçlı ben.Bu aralar dellendim zaten,her an siyaha dönebilirim.Kızıl saçın bakımı çok zor.20 günde bir boya istiyor.Kuaföre gitmekten nefret ediyorum.Dipler çıkıyor,o renk bi tuhaf oluyor.Çok seviyorum ama hakkını veremiyorum.Belki işe dönünce toparlanırım.Ben aralık ayından beri ücretsiz izindeydim de,bilmeyenler için.Şimdi tekrar başlamak nasıl zor geliyor anlatamam.Çok feci mutluydum ev kadını olarak.Şimdi yine sinir stres,laubali çocuklar,sorunlu yöneticiler,kalabalık sınıflar...Of içim daraldı valla yine.

And this is long,black hair me.I am thinking about turning to black again nowadays.Red hair is very difficult to take care of.Ylou have to go to the hairdresser after 20 days.And I hate to go there.It seems like a time loss to me.I really like the colour but I can't carry it as it should be.

Neyse,sıkmıyım sizi,şimdilik keseyim albümcülüğü.Zaten bir fikriniz olmuştur.Bu arada foto verdim ama bilgi vermedim. 36 yaşındayım.Üniversiteyi ankarada okudum.Eşim izmirli.Yani çoğunuzun memleketinde yaşamışlığım var.İstanbul maltepede ada manzaralı teraslı bir evde oturuyorum.Ama tabi bu ne demek yazın pişecen kışın donacan demek.Arada yakalarsan da güzel ılık bir gün ancak o zaman terasın tadını çıkaracan demek.Ama o tat da herşeye bedel var ya!Çiçeklerimin arasında ikea koltuğuma gömülüp ayağımı da pufuna uzatıp,serin havalarda elime kumaşımı yanıma da biramı sigaramı alıp kendimi kaybetmek kadar keyifli bir şey olmadı bu yaz hayatımda vallahi.Şimdi ramazan geldi ara verdik bu keyiflere ama eylülde havalar da serinler inşallah başlarım tekrar.Yakınlarda olanları da beklerim ayrıca da.Kim var yakınımdaki?Ses verin bakiim:)

So,I don't want to bother you anymore with my life stories.Thank you for reading so far.By the way,I want to give some information about myself.I am 36.I am from istanbul,turkey.I live in a large house with a sea view and a large balcony.I really like to drink my beer while I am doing my hand crafts and watching the sea.There are lots of flowers in my balcony,some japanese lamps-I will put some photos of them:)I am a teacher in a high school but I hate my job.I only want to sew,to create,to paint,to be alone with myself.Is it too much???:(((

5 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar , gözler hep gülüyor , hepd e güler inşallahh :)
    Hamileliğinde ki gülen yüzüne yaptığın yoruma çok güldüm.Gerçekten de sonradan günümüzü gördük ama değdi galiba ,çok şirinler...
    maşallah oğlun çok yakışıklı :)
    Teras keyfine bayıldım.Bizde de muhteşem bir teras var ama o keyfi yapamıyoruz .Yaparsak eşimin babası bizi afaroz eder :))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. seninki de bıcırık vallahi,o konuşmalar nasıl ama,bir anda öyle bir laf söylüyorlar ki donup kalıyor insan.yağız kaç yaşında şimdi?mercan 3.5 oldu ve iyi de,neredeyse diye başlayan cümleler kuruyo."neredeyse işim bitti""iyi de ben bunu yemek istemiyorum ki" gibi.gerçekten 2 yıl boyunca kaydetmiş herşeyi ve 2 yıl biter bitmez play tuşuna bastı.yalnız tek sorun o play tuşu takılı kaldı ablası,hiç susmuyor artık:)yemin ediyorum uyuduğunda bile sesi yankılanıyor kulağımda.allahım o nasıl bir konuşma enerjisi öyle.blogunda gördüm osmanlıca gramer kursu mu?ne alaka diyeceğim geçmişini çok bilmediğim için?napacaksın osmanlıca grameri?bir de şeye takıldım,eşinin babası sizinle mi yaşıyor,teras keyfinizi nerden bilecek?

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yazı olmuş canım hem de seni biraz da olsa tanımış olduk... Bu arada aynı yaştaymışız, sevindim. Aynı dili konuşup aynı kafadan olmamız bundan herhalde ya da Ankara'da aynı havayı solumamızdan da olabilir :D

    YanıtlaSil
  4. Ada manzaralı terastı postun en vurucu kısmı oldu benim için.. Aşkolsun:) Ben de uzun süre ful deniz manzaralı devasa bir teraslı evde oturdum.. Hatta şimdiki evin üst katı:( ne zaman teras lafını duysam burkulur içim..

    YanıtlaSil
  5. Hepinize masallahhh bizde geldik;) sevgiler

    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil