1 Ağustos 2011 Pazartesi

BYO YA DA KEY ÇALIŞMASI:)

Ben yaptım oldu ya da kendin yapıver projelerimden biriyle sabahı karşılıyorum arkadaşlar.Daha önceki yazımda bahsettiğim gibi bugün de mis gibi uyudum gündüz vakit.Şimdi saat 04.31 ve bir gram uyku yok gözümde.Yaratıcılığımın ise doruğundayım.Bu gece oğlum uyuduktan sonra aşağıda resimlerini göreceğiniz klasörü boyadım.Mavi tabanı dün gece yapmıştım.Bu gece desenleri çizip boyadım.(Ahanda Sibel abladan mail geldi:)Eheheheh bi tek ben değilim ayaktaki demek)Aşağıda yapım aşamalarını da gecenin bir vakti ne kadar olursa artık o kadar fotoğraflamaya çalıştım.Gerçi zor bir yapımı yok ama şekil olsun işte.Tutorial yapmış olayım dedim.

Evet başlıyoruz.Resimler doğru sıradadır umarım.Çünkü hayatta da tekrar dönüp yerlerini değiştiremem:)






Vee işte bitmiş hali dı dı dı dıııım!!!!!


İkea iyi hoş da malları çok kalitesiz.Elimde İkea'dan ne varsa dağılmış halde.Koltuk,masa,tv ünitesi kendi kendine soyuldu,yamuldu,bitti gitti resmen.Bu dergilik de bakınca ham ahşap,hmm ne güzel boyanı bu yahu türünde bir şeydi.Ama kaç kat boya sürdüm,emdi de emdi.Daha hala beni boya modundaydı da bana daral geldi.Beyazlar keza öyle.Daire motiflerini boyadığım boyalar mı dandikti yoksa klasörün dandikliği mi bilmiyorum bir türlü böyle mis gibi oldu diyemedim.Hani satmaya niyetlenmiştim başlarken ama aman haaa,bu satılmaz,anca ben kullanırım.Bana da verniklenirse bir kaç kat ,kaç ay dayanır yine de iyimser bir tahminde bulunamıyorum vallahi.

Neyse en azından atölyeme girecek malzemeler hazır oluyor yavaş yavaş.Öpüyorum ve de seviyorum hepinizi.Yorumsuz bırakmayın beniiiiii:)

3 yorum:

  1. Oh ellerine sağlık şekerim, değişik olmuş ve deseni de çok güzel olmuş... Beni katmışsın yazına teşekkür ederim canım :D Seni kocaman öptüm, ayrıca mailine de cevap verdim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım tatlı dilini sevsinler senin:))
    ellerine sağlık çok güzel olmuş damlalar imzan gibi oldu.

    YanıtlaSil
  3. ehehe şımartın beni,çok ihtiyacım var:)şimdi sen diyince farkettim örgüçantam,hakkaten de damlalarla bozdum kafayı.bi ara da kedilere ve fillere takmıştım.ben de böyleyim dönemsel psikopatlıklarım var.hatta birazdan bir tane daha damlalı post yazacağım:)öpüyorum.

    YanıtlaSil