9 Ağustos 2011 Salı

KEDİCİK SERİSİ BEBEK ÇANTASI 2

Bebek çantam için sipariş geldi de günlerdir onunla uğraşıyorum.Ama elim işte gözüm herşeyde şeklinde uğraşıyorum.Bir yandan boyamaya başladığım ahşap sehpada gözüm mesela.Üstüne çizeceğim desenler kafamda uçuşup birbirine çarpıyor.Bir yandan yeni aldığım düğmelerde.Nasıl düzenlesem nerelere dizsem diye dönüp duruyorlar.Bir yandan pazar günü eşimin gazabına uğrayan ayak parmağımda.Eşya taşımaya çalışırken üzerinden bazayı geçirip koca tırnağı kökünden sökmeyi başardı da eşim:)Bir baktım tırnak olması gereken yerden çok uzaklarda gezmeye çıkmış.Daha çok acır sanıyodum ama dayanılıyomuş.Şu filmlerde işkence yaparlar ya tırnak sökerek,dayanılmaz bi yöntem değil yani.Şimdi dolma gibi sarılı bir parmakla eve hapsolmuş durumdayım.Allahtan elim değil.

Neyse işte kafa bunlarla doluyken sipariş elimde,bir yanda mercan bey,bıy bıy bıy.Nasıl uyuz bir ruh halidir bu,sipariş gelsin diye bin dua edersin sipariş gelince ay bi tembellik,bi öf şimdi kim yapacaklar,bi allahım aplike de ne ya ,nasıl uğraşmışım ben bununla havaları.Feci kızdım kendime.Kışın yaldır yaldır onca aplikeyi yap,bütün koleksiyonu aplike üzerine kur,şimdi iş çıkınca ayh oyh.Nankörüm nankör.

Ama yaptım,çok da güzel oldu vallahi.Bakınız lütfen:





Nasıl?Beğendiniz mi?Bunlardan bol bol yapıp koyuversem pasajıma güzel satış olur sanırsam ama ben tembel ruhlu bir kediyim,adımdan da belli işte naparsın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder