1 Ağustos 2011 Pazartesi

DIY'A TÜRKÇE İSİM BULALIM SEFERBERLİĞİ İLAN ETTİM

Ben sıcaktan kapsama alanı dışındayım arkadaşlar yaaa.Gün boyu uyuyup,hatta çocuğu da zorla senin uykun gelmiş bak valla diye uyutup,gece sabaha kadar oturuyorum.Amma velakin gün ışığı olmadığı için doğru düzgün bişi boyayamıyorum bir,ikincisi dikiş de dikemiyorum tabi o saatte.Kabusa döndü hayatım.Bitsin artık şu yaz.

Bu arada şı DIY denen şeyden yaptım ben de.Bir abajur kafasını grapon kağıdıyla kapladım.Çok güzel oldu.Yayınlayacağım ama önce DIY denen şeye türkçe bir isim bulalım arkadaşlar ya,olmuyor böyle.Ne bu yani yok mu güzel türkçemizde buna uygun bir kısaltma.Bulalım ve herkes bloğunda yayınlasın.Böylece dilden dile kulaktan kulağa dolaşsın ve herkes de bundan sonra onu kullansın.Ne dersiniz?

Şimdi önerilerimi söyleyeyim:
1.KEY:kendin yap kısaltması.
2.BYO:ben yaptım oldu kısaltması:)
3.YEY:yeniden yap kısaltması.

Valla aklıma bu kadar geliyor.Hadi bakalım siz de fikir verin.Ben hepsini bu yazıya ekleyeceğim.Sonra aralarından seçeriz.Anket falan koyarım bir yerlere olmadı.Evet çalıştırın bakalım saksıları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder