3 Haziran 2011 Cuma

BAŞLARKEN

FOR ENGLISH ROLL DOWN PLEASE:)

Hakkımda yazısında da uzun uzun anlattığım gibi aklımdan geçenlerin hızına ellerimi yetiştirmeye çalışıyorum. Bu ne kadar zordur bilirsiniz. Bilir misiniz? Yay burcu olanlar bilirler kesin. Ve hobilerle kayafı bozmuş olanlar da. Ve takip ettiğim pek çok blogger arkadaşım da beni anlayacaktır eminim. Gün içerisinde hatta uykuda bile aklıma yapılacak o kadar çok şey geliyor ki. Hele malzeme alışverişine çıktığım zaman. Aman allahım, bununla şunu da yaparım, bunu da yaparım, sonra şunu eklerim, of of bi de şunu koydum mu, ay sonra bi de şu var... Böyle delice gider bu silsile. Bugün cuma pazarındaydım mesela. Geçenlerde yaptığım bi çantada bi kurdele kullanmıştım. Hafif tırtıklı gibi, öyle düz saten değil. Dikimi çok rahat oldu. Kaymadı, bozulmadı, büzülmedi. Taktım kafaya bunlardan almalıyım diye. Neyse attım bugün kendimi pazara. Tabi buldum bi sürü. Tezgahın içinde kaybolmuş deliler gibi kurdele seçiyorum. Her elime geçen renkle ilgili anında bir tasarım çıkıyo. Şu pembe olanı beyaz kumaşın üzerine dik, altına pembe süetlerden yuvarlak aplikeler, altına bi kat bundan bi kat şundan. Uuuuu aman alahım baksana koyu tonu da varmış, bunu da alayım, bi sıra da bundan geçerim. Ayy bu griyle de çok güzel olur. Hah grisi de burdaymış Açık tonu var mı acaba??? Yok mu? Tühhh! Haa evde gri pamuklu dantallerden vardı, ay ay onunla kombinlerim, yastık mı yapsam yoksa etrafına da ponponlardan geçiririm. Gri ponponlarım vardı ya. Ha ne? Pembeler mi? Ohoo o o ben çoktan başka sularda yüzmeye başladım bile.

Neyse tabii ki bulabildiğim her renkten aldım. Ya bi ara bunları yerlere yayıyolardı. Bööle atıyodum kendimi kurdelelerin dantellerin arasına saatlerce kurcalıyodum. Müthiş bir terapi oluyodu. Şimdi tezgaha koymuş insafsızlar. Belim koptu eğilmekten.

Kıssadan hisse bende anlatacak ve yapılacak çok şey var. Umarım sizler de anlattıklarınız ve ürettiklerinizle hep yanımda olursunuz. Sevinçle kalın.

I am trying to keep up my mind with my hands.You know how hard this is.Do you?Ones who are sagittarius absolutely know:)And The ones who are obsessed with hobbies,lots of hobbies,would sure know,too.During the day and even when I'm sleeping I can think of many things to do.Especially when I am in shopping trips I can lose myself in that world.I think I have to take notes what I thought because I buy a lot of things with a lot of plans about them,but when I get home I put them away to use later,and when it is later I don't remember why I bought them in the first place.This very ironic.My home is full of with fabrics,beads,books about sewing,books about patterns,lots of paints and so on:)And my head is full of with all of these too.I am not enough for myself,time is not enough for me.I am a teacher,I am a mother of a three years old boy,I have dreams but I don't have a clon unfortunately:)So this blog is about my creating process,about my dreams,about what I did and what I wanna do.Thanks for reading and being with me.Welcome to my world:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder