3 Haziran 2011 Cuma

CİLVELİ KEDİ YASTIKLARI



Cilveli kedilerimiz şimdi de yastık olarak karşımızdalar.Burada sadece 2 model görünüyor ama yapılabileceklerin sınırı yok.Kahverengi üzerine sarı,pembe,mavi,kırmızı mesela ya da pastel büyüsü yapıp beyaz üzeri eflatun,pembe,uçuk mavi mesela;ya da yine beyaz üzerine canlı renkler,çingene pembesi,koyu bir turkuaz,cırtlak bir sarı... Allam allam delirecem, hepsini yapmak istiyorum bu yastıktan ve de aynı model çantasından 50 tane falan dikebilirim herhalde. Sanırım tek ihtiyacım olan süper hız.Şu filmlerde olan türünden. Böyle pırrr diye bi anda,hadi diyelim bi günde onlarca yastık ve onlarca çanta dikebilmeyi diliyorum. Filmde genelde bu noktada mutlaka ama mutlaka peridir,noel babadır,bi çeşit yaratık işte,dileyiciyi duyar ve hooop bi anda dilek gerçekleşiverir ama...
Bekliyorum, bekliyorum.... Hala.... I-ıh,beni kimsenin duyduğu yok. Otur bakalım makinenin başına aslıcım,günde bir tane çanta diksen öp de başına koy.Ho ho ho:)
Neyse yastıklara gelirsek efendim,40x40 ebatlarındalar. Arkaları da çok şirin bir şekilde kurdele ile sağlamlaştırıldı. Geçmeli oluyorlar da kendileri.Bir sürü kumaşımız mevcuttur.Siparişlerinizi bekleriz.
Sevinçle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder