10 Haziran 2011 Cuma

SIRADA BEKLEYENLER

Bütün herşeyi aynı anda yapmaya başlayıp sonra da hepsinden aynı anda sıkılıp yenilerini yapmaya başlayınca çalışma masamın önünde uzuuuun bir kuyruk oluşuyor.
Bi de burada fotoğraflayamadığım 2 tane daha var.Hatta bi de bitip de sap takılmayı bekleyen çantalar var ki onları hiiiç saymıyorum.Bi de siparişler girdi araya.Şu mor kocaman çanta plaj çantası olarak çok rağbet görecek galiba.Önce ondan bi kaç tane siparişi yapmalıyım.Sonra aklımda bi tasarım var o model için,martılı balıklı,mavili beyazlı,onu yapmak lazım.Sonra bunlara dönebilirim belki.

Bu maviş kedinin yan tarafına mavi çiçekli kumaş koyacağım.Kocaman şaşkın gözler de yapacağım.Çok sevimli olacak.

Bu şaşkın kedicikler zaten başlıbaşına bir olay olacak bittiğinde.Bunun farklı renklerini de yapmak istiyorum ama işlemesi zor bir model malesef.Kumaşlar çok üst üste geliyor.İğne girmiyor.

Bu damlalar ise favorim.Kendime dağınık beyaz damlalardan bir çanta yapıyorum şimdi.Bu ise ağaç versiyonu.Bunun renkleri beni çok mutlu ediyor.Bir bitirebilseydim.
Diğer bekleyenleri de en kısa zamanda ekleyeceğim.
Herkese kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder