9 Haziran 2011 Perşembe

KURDELEDEN SÜTYEN ASKISI




Eveet,yukarıda görmekte olduğunuz sevimli şeyler benim çılgın zihnimin dur durak bilmeden ürettiği bir dönemde çıktılar.Çıkma sebepleri tamamen ihtiyaçtı.Çünkü piyasadaki sütyen askılarından nefret ediyordum.Lastikten ya da dandik misinadan dandik boncuklarla yapılmış bu askılar bana hiç de şık gelmiyordu.Napsam dedim.Tabii ki ne yapılır.Bunu ben de yaparım diyerekten hemen daldım mevzuya.Önce renkli derilerden yaptım.Onların ayar yeri yoktu malesef.Ama incecik ve çok şıktılar bence.Neyse baktım bu rağbet görmeyecek ayar yeri olup da lastik olmayan ve de şık duran ne olabilir dedim.Ve de aklıma kurdeleler geldi.Renk cenneti:)Her renk kurdeleden her renk askı yaptım.Çalıştığım yerlerde sattım.Sonra gaza geldim bi sürü yaptım.Şimdi elimde yüzlerce var.5'li paketler halinde satıyorum.Paketi 5 tl. Renk seçimini siz yapın.Renkleri sayıyorum:Toz pembe,koyu pembe,toz mavi,koyu mavi,sarı,kırmızı,mor,koyu yeşil,turuncu,kahverengi,petrol yeşili.
Bunlardan karma paket yapabilirsiniz.Kullanışı acaip rahat ve de sıkı.Lastiğin verdiği o fazlasıyla esnek duygu yok.Askılı ya da straplez bluzlerle muhteşem görünüyorlar.Ya da normal bir bluz giydiğinizde de yakası bağrı kayarsa hiç de nahoş görüntüler çıkmıyor.Kıyafetinizin bir parçası gibi duruyorlar.Kısacası eğer isterseniz bu posta yorum olarak bırakabilirsiniz.Sonra maille detayları konuşuruz.Sevgileeeer.

1 yorum:

  1. Haha çılgııınsıın meaaan diye bağırasım geldi :)

    YanıtlaSil