4 Haziran 2011 Cumartesi

FİLİNTA SERİSİ-1


Kedilerle kafayı bozduğum gibi fillerle de kafayı bozdum.İnternetten bulduğum cücük kadar bir fil motifini mıncık mıncık edip her ebatta kalıbını çıkardım.Yastık yaptım,battaniye yaptım,çanta yaptım.Daha da yapardım da baktım battaniyeler pek rağbet görmüyor dedim herhalde fil manyağı bi ben varım.İnsanlar kullandıkları şeylerin üzerinde fil mi görmek istemiyorlar acaba?Halbukibence süper şirinler.Her türü akseuarda bayılırım ben fillere.Hele annem.Evinde kaç tane fil biblosu var bilemiyorum.50den fazladır bence.Fil berekettir arkadaşlar.Sevin filleri:)
Neyse bugünlük filli yeşil yastığımızı inceleyelim.Her gün bi post yazma gibi bi hedefim var.Çok iddialı değilim bu hedefte ama bi deneyeceğim bi kaç gün.Julie&Julia diye bi film vardı.Bi kızcağız kendine örnek aldığı bir yemek ustasının yemek kitabındaki yemekleri yapmaya karar veriyor.Her gün bir tane yapıp tecrübelerini de blogda paylaşmaya başlıyor.Bir süre sonra olay iyice büyüyor,röportaj,kitap falan derken işte sonunda filme çekilmiş mevzu.Çok hoşuma gitmişti.Çoluklu çocuklu çalışan bir kadın için ütopik bir şey tabi.Yani her gün bir şey dikip fotolayıp hem de bişiler yazacam diyemiyorum malesef.Ama her gün yazabilmeyi denemek olabilir.Gerçi bunu da kim filme çeker ki?:)Ehehehehe...Off neyse. Filinta 1 diyorum.Ve çekiliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder