3 Haziran 2011 Cuma

CİLVELİ KEDİ DESENLİ MAVİ ÇANTA






Eveeet işte çok sevdiğim ve muhtemelen ilerde de sık sık göreceğiniz cilveli kedimiz. Bunun pek çok benzerini yaptım. Yastıkları da çok güzel duruyor. Büyük bir keyifle yaptım ve oynaya oynaya da sattım. Şu anda stokta yok. Ki bu çok güzel bir duygu yahu:)

Kediciğin kumaşı enteresan bir süet kumaş. Siyah gibi görünüyor ama lacivert bu arada. Aplikesini elceğizlerimle yaptım. Zaten kenarı atmayan bi kumaş bu, bayılıyorum. Her renginden metre metre aldım. Çok kullanışlı. Ümraniye kumaşçılar da da var, eminönünde de var. Metresi 6-6.5 civarı. Her rengi var dicem ama bana bildiğiniz,canlı bi mor lazımdı mesela, o yoktu. Eflatun var ama. İki ton sarı,3-4 ton pembe ve mavi, kırmızı, 3-4 ton yeşil, siyah kahve beyaz vs. Var işte. Öyle benim gibi egzantrik renkler istemezseniz bulursunuz.

Çantanın kumaşı da kalın kanvas. Hani pantalon falan diksen olur. Bunları da bulmakta zorlandım yine. Ama Ümraniye cenneti sağolsun. Hakkaten her aradığını buluyo insan orda. Gerçi epey aradım ama buldum:) Astarı da her mefruşatçıda bulunan pamuklu kumaşlardan. Gerçi manyetik çıt çıt için biraz ince kalıyo ama çıt çıtı yaptığm yere başka bir kumaş yapıştırdım sorun halloldu. Saplarını da zımbalarla tutturdum. Valla arkadaşlar dikmek mi daha zahmetli bunu çıtlamak mı karar veremedim. Benim çıtın lastiği daha çok yeni olduğu için yerinden söküp çıtı öyle takıyorum sonra çevir çevir tekrar yerine sokuyorum. Kumaşı del, öbürü çıtı geçir, o aleti buna bastırmak da omuz kası yapıyor hani yani. Epey vakit alıyor kısacası.Ama sağlam oluyor, hem de şık, profesyonel bir hava katıyor, ehem ehem:)

Çantanın içine cep de yaptım tabii ki de. Çok şık oldu valla. Acaip sevdim ben. Ebatları da 40x40. Sipariş vermek isteyenler pasajıma:) Sevinçle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder