17 Haziran 2011 Cuma

İZMİRDEKİLER

Merhaba,
yakında İzmir'e taşınacağım.İstanbul'un nimetlerini bırakıp İzmir'de ne yapacağım hiç bilmiyorum.Ümraniye,eminönü,cuma pazarı..Allahım düşündükçe iyice umutsuzluğa düşüyorum.Dün gittim Ümraniye'den stok yaptım.Çantalık ve astarlık kumaş aldım bol bol.Sokaklara derin derin baktım.İstanbul'un havası da pek bi güzeldi dün.Işıklar,renkler,kokular sanki bana armağanmış gibi geldi.Tuğra tuhafiyeden 15 metre ponpon aldım:)Napıyım,hem gerçekten çok ucuz,hem de çingene pembesi ponpon bir tek orada var.Metresi 1 tl.Bİr de maltepe'de var bir tuhafiye;caminin yanındaki çarşı yoluna girince 100 metre ilerde sağda,orada da 1 tl.Ama tabi Tuğra'da daha çok renk alternetifi var.Neyse işte işlerimi halledip mutlu mesut eve döndüm.Ama sonra aklıma takıldı,bunları İzmir'de nereden bulacağım ben?Ucuz kumaşçı var mı orada?Cuma pazarı gibi bir maden var mı?Evet İzmir'de yaşayan blogger arkadaşlar,lütfen bana bilgi verin.Siz neler yapıyorsunuz,nereden buluyorsunuz,bi yol gösterin noluuuuur!

4 yorum:

  1. Aslıcım elbette İstanbul'la boy ölçüşecek şehir azdır ama ben İzmir'i de seveceğinden eminim.Butip malzemeleri her semtte bulursun ama asıl kaynak Kemeraltı'dır ve her yerden ulaşımı kolaydır.Noblesse

    YanıtlaSil
  2. sevgili turuncu,
    kemeraltına bir kaç kere gitmişliğim var;bana acaip karışık görünmüştü.ve de o gittiğimde kumaşçı malzemeci falan görmemiştim.artık yaz sıcakları geçtikten sonra bir keşfe çıkarım.kaybolmam inşallah ara sokaklarında:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,İzmir'e kısa zamanda alışacağınıza eminim. İzmir'in kendine özgü güzellikleri ve kolaylıkları vardır. Keşfettikçe keyif alacaksınız. Gelelim sorunuzun yanına ; Kemeraltı'na girince K.Altı karakolu'nu solunza alarak ilerleyin,sağda ayakkabıcıların bulunduğu pasaja gelince Fortisbank'ın sokağını sorun,işte o sokakta dışarıdan farkedilmeyecek kadar küçük ve mütevazi bir dükkan var. Orada ihraç fazlası kumaşları kiloyla alabilirsiniz. Yalnız sık sık yoklayın her zaman çeşit olmuyor. Yine o civarda İntaşlar,Hacılar gibi mağazalardan ucuza kumaş alabilirsiniz. Size kolaylıklar dilerim,sorularınıza elimden geldiğince yanıt veririm ,lütfen çekinmeden bana yazın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben yazını ancak okuyunca banada şu ana kadar yazılanları evet aynen öyle demek kaldı.

    şu an izmirdemisin hala istanbuldamı?.

    YanıtlaSil