6 Haziran 2011 Pazartesi

KEDİCİK SERİSİ-KAHVEKREM ÇANTA



Kediler ve filler delirtiyor beni.Çok seviyorum,çok mutlu oluyorum onlarla ilgili bir şeyler üretirken.Bu kedicikli çanta da kuzenime gidecek.Şu beni kendimden geçiren pamuklu dantellerden burada da kullandım mesela.Diklemesine iki tarafa diktim ve çantanın havasını inanılmaz değiştirdi bence.İyi anlamda tabii:)
Ayrıca ekose olayı da çok sempatik geliyor bana.Ama bu kumaşların dokuması da hep mi defolu kardeşim?Üstelik pazardan da almadım.Bildiğin gittim bi sürü para verip kumaşçıdan aldım.Ama yok,keserken çizgileri hiza alamıyosun,yamuk oluyo.Mecburen yine cetvelle çizip kestim.Oho o o,görünen çizgiden alakasız bir yere atıı bıraktı cetvel beni.Deli oldum.Puantiyeli kumaşlarda da aynı kriz söz konusu ki hiç mi hiç hoşuma gitmiyor bu durum.Daha napayım yani,kumaşçıdan alınan kumaş da böyle çıkarsa...
Çantamızın içinde küçük ceplerimiz var ve de manyetik çıtçıtla kapatıyorsunuz.Ölçüleri 32x31.Sap uzunluğu da 32cm.Çantanın ağzından sapların ortasına kadar gelen mesafe bu.Sapın bir başınan diğerine 64cm yapıyor yani.Kanvas kumaş üzerine süet kumaşla çalışıldı yine.
Durum budur.Birazdan da bu sıralar elimde gezinen taslaklardan bahsedeceğim.Sevgili limon yeşili bugünki yazısında daldan dala atlamayın,bi karar verin tek bişi yapın demiş.Ama ah işte bende bu durum nasıl bir çözüme kavuşacak hiiiç bilemiyorum.Çünkü ben çanta yapmak istiyorum.Yastık yapmak istiyorum.Bi de daha buraya koymadığım bebek battaniyelerim var.Pasajımda görebilirsiniz.Hah bi de yaz geldi,pareo yapsam ya demeye başladım.Şaka gibiyim ha!Kendi hızıma yetişemiyorum cidden.Ah ah!
Hepimize kolay gelsin diyorum son olarak.Aşağıda da çantanın omuzda duruşundan bir poz var efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder