5 Haziran 2011 Pazar

FİLİNTA 2-ÇANTA



Fil-mania'nın başka bir versiyonu.Dedim ya fillerle bozdum kafayı diye.Oğlum bile artık kedi ve fil işlediğimi gördüğünde anneee yine miii kediii? Yine mi fiiil? Çok komik bu anne yaaa! Gibisinden tepkiler veriyor.Çok tatlı.Sabunlarımı yürütüyor.Kumaşlarımı da,O kumaşlara cetvelle sabunla bişiler çizmeye çalışıyor.Sonra her yer sabun tozu oluyor falan.Ekşın bol yani.Neyse.
Bu da heybe formunda bir çanta.Arkası kot,ön tarafı beyaz kanvas kumaş.İşlemeler süet.Askısında pamuklu dantel süslemem bile var.O görünen beyaz şeritten bahsediyorum.Bu şeritler beni mahvetti yemin ederim.Bi ara da bunlara taktım.Allam cuma pazarında atıyolar bunlardan bi tezgah dolusu,dal içine çıkama yani. Geçen sene ne kadar dantel varsa topladım.Tuhafiyecilerde çok pahalı.Gerçi pazardan aldıklarım da her zaman iyi çıkmıyor.Yıkandıktan sonra ağzı gözü bi tarafa giden çok oldu.Ya da ütülendikten sonra.Eheh tabi pazardan alınca mecburen bunları yıkıyosuuun, asıyosuuun,kurutuyosuuun,sonra da işin en eğlenceli kıskı geliyor.Teek tek ütülüyorsun.Süper terapi.Dünyayla bağlantısı kesiliyor insanın vallahi.Yastıkların ön yüzünde çerçeve gibi kullandım mesela bunları.Bakınız aşağıdaki kedili yastık resimleri.Ki aslında bu yastıklar da başka bir postun konusu ama dantel kısmına bakın siz şimdi.



Son olarak konuya dönecek olursak çantamız manyetik çıtçıtla kapanıyor.Bu da sahibini buldu çok şükür.Ama siparişlerinizi beklerim efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder