3 Haziran 2011 Cuma

KAHVERENGİ KEDİLİ YEŞİL ÇANTA


Bu da başka bir kedi-mania.Bende kedi bol valla.Daha bi sürü yapılmış ve yapılacak farklı farklı kedilerim mevcuttur.Bu zavallı çantacığımın başına gelen de pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.Ben bunu bi güzel diktim.Tezyecim de yardım etti.İlk fermuar denememde yanımda oldu,kafa patlattı sağolsun.Ben bir ara kursa gittiydim ama çocuk,iş,vs gibi nedenlerden dolayı bırakmak zorunda kaldım.Temeli orda kaptım ama çanta olayını vallahi kendi kendime çözdüm.Hatta geçen hıdrellezde dileğim buydu,çanta dikebilmek.Neyse işte böyle debelene debelene yaptık biz bunu.Sadece sapı kaldı.Ertesi gün oturdum onları da hazırladım.Ama naaptım sizce?Yanlış diktim.Bir sapın iki ucunu da aynı yüze dikmem gerekirken öööle bi dalmışım ööle bi dalmışım ki arka yüzden çıktım. Özetle mundar ettim güzelim çantayı. Ha tabi bu arada zımbaladığım için sökemiyorum da.Kestim ben de.Şu anda tamir edilmeyi bekliyor.Ama bundan her boy ve her renk sipariş edilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder